menu 

Nieuws

Even voorstellen: Ferry Misset

22 maart 2018

 

We stellen graag een nieuwe kracht binnen het team van Wensink Lease aan u voor: Ferry Misset. Sinds 1 maart mag Ferry zichzelf Operations specialist van Wensink Lease noemen. Geheel onbekend is hij echter niet bij Wensink: Ferry heeft er namelijk al wat jaartjes op zitten binnen Wensink Automotive.

Mijn naam is Ferry Misset. Ik ben 32 jaar en ik woon in Apeldoorn. Sterker nog: ik ben er geboren en getogen! Hoewel ik de omgeving dus op mijn duimpje ken, houd ik ervan om door de omgeving van Apeldoorn verder te verkennen op mijn motor. Helm op, en gaan. Heerlijk! Daarnaast ben ik geregeld te vinden in de sportschool en houd ik ervan om een boek te lezen.

Een bekend gezicht
De automotive branche heeft me altijd al van jongs af aan geïnteresseerd. Zo heb ik opleidingen gevolgd tot 1e automonteur en 2e automonteur, maar toch wilde ik méér. Het leek me erg leuk en uitdagend om het werken met auto’s en klantcontact te combineren in één. Daarom heb ik een opleiding tot servicemanagement gevolgd. Bij Ford Wensink in Apeldoorn en later bij het Customer Service Center bij Wensink in Zwolle heb ik mijn kennis in de praktijk kunnen brengen. Erg leuk!

Enige tijd geleden deed zich de kans voor om bij Wensink Lease aan de slag te gaan. Een kans die ik met beide handen heb aangepakt. Dat is het mooie van een grote organisatie als Wensink: er is voldoende ruimte om je te ontwikkelen!

Persoonlijk contact met de klanten, daar draait het om
Binnen de functie van operations specialist bij Wensink Lease ga ik me bezig houden met het inkopen en verleasen van auto’s om onze klanten zo optimaal mogelijk te kunnen voorzien in hun mobiliteitsbehoeften. Daarnaast houd ik me bezig met schade intake, -begeleiding en –afhandeling. Hier komt mijn ervaring met klantcontact écht goed van pas: vooral in het geval van schade blijft het inlevingsvermogen toch erg belangrijk. Het is zaak snel te schakelen zodat de klant zo snel mogelijk weer op weg kan. Daar blijft het echter niet bij; zo houd ik voor mijn nieuwe baan ook nauw contact met verzekeringsmaatschappijen, 24-uurs hulpdiensten en schadeherstelbedrijven. Ik heb er veel zin in om samen met mijn nieuwe collega’s te werken aan de verdere ontwikkeling van Wensink Lease.

Ik kijk ernaar uit om veel nieuwe mensen te mogen ontmoeten, zowel nieuwe klanten als de nieuwe collega’s binnen Wensink Lease. Ik schud u dan ook graag de hand. Aangenaam!”