menu 

Nieuws

Een betere service begint bij jezelf

2 maart 2020

 

Wensink Lease heeft inmiddels grote wagenparken in beheer. De eerste was zo’n twee jaar geleden het demo- en vervangend vervoer wagenpark van de hele Wensink Automotive Groep. ‘Een betere service, begin bij jezelf’, was daarbij het motto. “Zo konden we goed ervaren wat er allemaal bij komt kijken en hoe de automatisering voor ons kan werken”, vertelt Marjan Jongema, die al zes jaar Wagenparkbeheerder is bij Wensink.


Automatisering

“De automatisering van het Wensink wagenparkbeheer bespaarde ons meteen veel tijd! Veel handmatige acties zijn verleden tijd. Het systeem van Wensink Lease vult de gegevens automatisch in. Daardoor loopt alles veel soepeler. De monitoring is ook sterk verbeterd, omdat alle gegevens overzichtelijk bij elkaar staan. Relevante gegevens kunnen we meteen online inzien in heldere rapportages.”


Meerwaarde

“De ervaring die we opdeden met ons eigen wagenpark, hebben we natuurlijk goed vertaald in een flinke efficiency- en professionaliseringsslag richting onze klanten. Ik ben enthousiast over de ontwikkelingen en ik ben ervan overtuigd dat we meerwaarde bieden aan het beheer van grote wagenparken door meer en actuelere inzichten en maatwerk- rapportages. Mobiliteit wordt zo leuker en makkelijker!”