menu 

Nieuws

Klanten verwachten toegevoegde waarde

16 maart 2020

 

“In een jonge leasemaatschappij zoals Wensink, is het werk voor mij als commercieel manager veelzijdig. Hier kan ik mijn ambities wel kwijt. Zo ben ik bezig met product- en dienstontwikkeling en ben ik ook als meewerkend voorman verantwoordelijk voor een eigen rayon met zakelijke klanten. Met ons commerciële team bewerken we de markt via verschillende kanalen. Zo zoeken we de verbinding met onze verkopers die ons in contact brengen met nieuwe potentiële klanten én benaderen we zelf actief bedrijven. Wensink heeft een goede naam in de regio en dat opent deuren; mooi om te merken! Wensink Lease bestaat nu vijf jaar en is onderdeel van een professioneel familiebedrijf met ruim 33 jaar ervaring. We weten wat er speelt op het gebied van vraag naar mobiliteit.”


Specifiek afstemmen

“We regelen alle mobiliteit voor de klant met oplossingen in leasing en wagenparkbeheer. Van het turnkey afleveren van één bedrijfswagen tot aan het volledig overnemen van de wagenparkadministratie met of zonder de exploitatierisico’s. Klanten zoeken naar oplossingen voor problemen zoals een gebrek aan grip op de kosten of een te hoge administratieve last. Wanneer een wagenpark in eigen beheer is, ontbreekt het soms aan kennis om facturen voor reparatie en onderhoud te beoordelen of kost het gewoon te veel tijd om de hele administratieve afhandeling bij schades uit te voeren. Wij denken dan graag mee in oplossingen die we specifiek afstemmen op de wensen en processen van de klant. Daar zijn we goed in.”


Deelauto

“Als we een relatie met klanten aangaan, verwachten ze toegevoegde waarde. Die product- en dienstontwikkeling spreekt me erg aan. Daarvoor zijn we bijvoorbeeld ook in gesprek met innovatieve startups. Zo zijn we momenteel actief binnen een netwerk van een ideële organisatie met de deelauto. Die startups kiezen voor ons als jong leasebedrijf omdat we flexibel meedenken. Dat vinden we wel een compliment. Wensink Lease is met stip binnengedrongen in een overvolle leasemarkt, dus we zijn zeker gewend om nét dat stapje harder te lopen en verwachtingen te overtreffen!”