menu 

Nieuws

Reparatie en onderhoud; geen omkijken naar

20 juli 2020

 

Doordeweeks een bedrijfsbus, in het weekend een personenwagen en tijdens rustige periodes een OV- oplossing. Klanten kopen mobiliteit bij ons en die ‘hosten’ wij vanuit verschillende producten.


Compleet pakket

Een jaar geleden is ‘mijn’ afdeling Reparatie en Onderhoud samengevoegd met Lease en Verzekeringen. Sindsdien vormen we samen Wensink Lease & Services. We hebben immers hetzelfde doel: klanten een compleet pakket bieden zodat ze zich aangenaam verbonden voelen met ons. Wij voegen meer en meer diensten toe om die verbinding sterker te maken. Dat betekent ook dat de leaseklant geen omkijken meer heeft naar het tijdrovende onderhoud, want wie vindt dat nou leuk? Nou, wij dus!


Opschakelen

“Het begin van de samenwerking met Lease & Services vijf jaar geleden, had voor ons team nog weinig impact. De leasevloot was toen nieuw en dan heb je nog weinig reparatie en onderhoud. Nu de pool auto’s steeds groter wordt, zijn we steeds aan het opschakelen. Dat we samen aan het bouwen zijn, geeft onze afdeling een groeispurt. We brachten al zo’n 10.000 eigen contracten mee, maar door de krachtenbundeling profiteren wij ook van een nog professionelere aanpak. Met de uitdagingen van de toekomst zoals digitalisering, robotisering en elektrisch rijden, is het prettig dat we samen optrekken.”


Zware spul

“Het wagenparkbeheer gaan we komende tijd naar een heel hoog niveau tillen. Zelf kijk ik daarbij uit naar het ‘zware spul’. Ik ben een vrachtwagenman. Om voor een wagenpark met trucks goede oplossingen te bedenken, moet je de klant goed kennen. Dat persoonlijke karakter is nou net wat ons onderscheidend maakt!”