menu 

Nieuws

Wensink Lease & Services klaar voor klant van formaat

6 augustus 2019

 

Sinds een half jaar is Michel Peet commercieel manager bij Wensink Lease & Services. “Ik ben onder de indruk van hoe goed we vertegenwoordigd zijn in alle rayons en bij zakelijke klanten. Wensink Lease & Services is er klaar voor om ‘door te stomen’ naar de wat grotere klanten, dus met een wagenpark tot 150 voertuigen.”


Belangrijk voor de groei van Wensink Lease & Services zijn de verkoopcollega’s van de andere divisies. Klanten komen op verschillende manieren binnen. Of het nu private of zakelijke lease is, mijn streven is dat we altijd handelen volgens ‘Wensink Lease & Services first’-principe. Dat betekent dat wij onze dienstverlening naar de collega’s goed op orde moeten hebben.


Het leggen en onderhouden van interne relaties is dus een essentieel deel van mijn werk. Binnenkort werken we met vaste koppels in de binnen- en buitendienst en kunnen dan nog sneller en persoonlijker reageren. De collega en de klant worden beter geholpen en we houden samen meer grip op de ‘sales funnel’. Automatisering kan ons hierbij ook helpen. Mijn wens is dat er op termijn een soort schil over de bestaande CRM-systemen komt, zodat we heel makkelijk data met elkaar kunnen delen. We hebben geen Ford-klanten, werkplaatsklanten, leaseklanten of Citroën­klanten, we hebben dé Wensink-klant! Daar werken we samen aan.”


“Wensink Lease & Services bestaat nu 5 jaar. Met inmiddels 2.850 contracten zijn we de afgelopen jaren flink gegroeid. Ik ben enorm trots op het team, wàt een prestaties leveren zij!”